reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Tóthová

Petra Tóthová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka FVS UPJŠ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kniha o jeho živote

Petra Tóthová

Kniha o jeho živote

I.  Príbeh ....sa začal písať dávno.Bola ešte malým šteňaťom, prítulným a milým. Bez váhania môžem povedať, že bola neskazená touto dobou. Toto dievča nevedelo klamať a vábiť, ako väčšina pipiek v jej veku. Všetko mala napísané v tvári, aj to ako sa volá. Pozrel som sa do jej sivých očí, a mohol som prisahať, že vždy keď povedala „ ľúbim ťa“, bola pravda. Najväčšia sranda bola, že som jej to povedal prvý ja. Stáli sme na autobusovej zastávke, a bolo pár minút po tom, čo som ju pobozkal. Vyrazilo mi to dych. -  Ľúbim ťa. - vyšlo z mojich úst. Dnes viem, že to bola jej osudová chyba.Pýtam sa sám seba, či som ju miloval. Dnes to už neviem.  Je pre mňa je v zabudnutí,  ale moje nevedomie v snoch ju  stále volá. Bol som jej prvý, viete ako to chodí. Stretnete mladé  dievča, je chutná, má malý sexi zadok, prsia akurát tak do ruky a nohy, ktoré sú až po zem, a keď k tomu pridáte pekné oči, máte namiešaný super kokteil lásky. Myslím, že takto akosi som ju vnímal ja. Bola na zjedenie. Nemôžem zabudnúť na jej hlasný smiech a hlúpe infantilné poznámky. Nemohol som ju prehliadnuť. Myslím, že to ona túžila, aby nebola v mojich očiach prehliadnuteľná. Jej

  • 30. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu